پاسخ به پرسش های متداول در مورد جاروبرقی رباتیک

جاروبرقی رباتیک یا جاروبرقی هوشمند یک جاروبرقی اتوماتیک است که جاروی منزل شما را به صورت اتوماتیک و هوشمند انجام می دهد. نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و با فشار دادن یک دکمه به راحتی می توانید شاهد نمایش بی نظیر این ربات جارو باشید.

نحوه نظافت این جاروبرقی هوشمند با استفاده از سه برس و مکش باعث می شود تا نظافتی حتی بهتر از جاروبرقی های معمولی به شما ارائه دهد.

همچنین با توجه به اینکه این ربات در خانه های ایرانی با وجود فرش و موکت هم عملکرد خوبی داشته و تا کنون بسیاری از خریداران این جارو از عملکرد آن رضایت داشته اند بنابرین می توان نتیجه گرفت که عملکرد خوبی دارد و نظافتی در حد جاروبرقی های معمولی به شما ارائه می دهد، با این تفاوت که در این ربات شما فقط یک دکمه را فشار می دهید و بقیه کارها با ربات است.

دو برس کناری این ربات دقیقا برای این کار و نظافت گوشه ها و کناره های دیوار طراحی شده و زباله را به جلوی محفظه و برس اصلی هدایت می کند و با مکش زباله را جمع می کند.

ارتفاع جاروبرقی رباتیک حدود ۱۰ سانتی متر است (البته در مدل های مختلف می تواند اندکی متفاوت باشد، در حد چند سانتی متر)- حال اگر ارتفاع زیر مبل شما بیشتر از ۱۰ سانتی متر است جارو نظافت زیر مبل را انجام می دهد؛ اما اگر ارتفاع کمتر از ۱۰ سانتی متر باشد طبیعتا نمی تواند و باید مبل جابجا شود.

بله، در بخش ویدیوهای سایت می توانید مشاهده نمایید. اکثر مدل های جاروبرقی اکووکس می توانند تا حدود ۲ سانتی متر ارتفاع را بالا بروند. اگر فرش یا درگاه درب کمتر از این ارتفاع باشد به راحتی بالا می رود و به نظافت خود ادامه می دهد.

همواره استفاده از تکنولوژی های روز جهان ارزان نخواهد بود. البته پرداخت عددی بین ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان برای نظافت منزل در مدت زمان طولانی مثلا یک سال کاملا توجیه اقتصادی دارد. برای مثال شما کارگری را استخدام کرده اید تا با روزی ۱۰۰ هزار تومان اتاق شما را جارو کند. از سال دوم این کارگر رایگان برای شما کار می کند!

بله- کلیه قطعات جاروبرقی رباتیک اکووکس که از ما خریداری شود قابل پشتیبانی می باشد پس با خیالی راحت خریداری نمایید. توجه نمایید قطعات جاروبرقی رباتیک اکوکس پشتیبانی می شود و در حال حاضر امکان پشتیبانی سایر شرکت های غیر معتبر وجود ندارد.

خبر خوب این است که از بعضی از برس های مصرفی یک سری یدک همراه ربات است و شما با خیال راحت ۳ تا ۴ سال بدون دغدغه استفاده خواهید کرد.

خیر – پس از خرید ربات یک ویدیو آموزشی راه اندازی و نظافت برای شما ارسال می گردد. با مشاهده آن می توانید ربات را خودتان راه اندازی نمایید و دیگر کار تمام است.
خیر روی ربات و یا روی ریموت کنترل آن یک دکمه با نام AUTO وجود دارد. کافی است این دکمه را فشار دهید و کار دیگر تمام است و ربات به صورت کاملا هوشمند محیط را شناسایی و اقدام به نظافت محیط می کند. پس از اتمام کار هم به صورت خودکار به محل شارژ خود برمی گردد.